SuperBlog 2018

Nunta de bumbac într-un city break

În urmă cu doi ani eram în febra pregătirilor nunții. Eu încă mergeam la probe pentru rochia de mireasă, el încă nu își găsise costumul pentru a fi mirele perfect. Eu nu știam ce buchet să îmi doresc, iar el tânjea să trecem de pregătiri și să ne dansăm toată noaptea. Astăzi, ne privim în ochi și ne citim aceeași dorință de aventură și de dragoste. Monotonia nu este ceva cunoscut nouă și singurele momente în care stăm în pat și ne odihnim sunt momentele în care mințile noastre se întâlnesc și pun la cale un city break în Barcelona. Aniversarea nunții de bumbac e ocazia perfectă de a găsi cadoul care să ne bucure sufletele amândurora.

De când avea Ștefania 4 luni noi tot pe drumuri am umblat, iar zborurile noastre spre Spania au fost memorabile. Ne-am îndrăgostit de Spania, însă visul meu de când eram mică este să vizitez Barcelona. Am vizitat toată zona Malaga, dar unde sufletul meu trage încă nu am ajuns. De aceea, de fiecare dată când vorbim de o vacanță aducem în discuție acest oraș superb, Barcelona. Am deschis domnul Google și am căutat oferte city break și surpriza a fost imensă să văd că cei de la Christian Tour aveau tot ce am eu nevoie. Deci…plecăm la Barcelona! Să înceapă organizarea.

Cum îl surprind?

Mama lui vine la noi și o rog să stea cu Ștefania. Eu îl sun pe la 16 și îi spun să ne vedem la 18.30 la metrou să mergem împreună spre casă, iar el sigur va spune că nu mă așteaptă o oră, iar eu o să mă miorlăi la telefon, iar el va ceda insistențelor. Bun. Ne vedem la metrou și încep să mă plâng că șeful meu m-a pus să merg nu știu unde și să rezolv ceva urgent și îl rog să meargă cu mine. Iar mă miorlăi, iar cedează. Ajungem în fața clădirii unde în urmă cu ceva timp mi-a cerut mâna și îi zic că acolo au birou cei la care trebuie să ajung pentru rezolvarea problemei. Dacă se prinde, asta e. Dacă nu se prinde și mai bine și ajungem la etaj unde sigur își dă seama de plan. În timp ce savurăm prăjiturile și retrăim unul dintre momentele cheie ale relației noastre, eu, simpatică, scot un plic în care am bilete de avion Christian Tour cu destinația mult visată, o scrisoare în care îi spun că plecăm într-un city break Christian Tour și un întreg intinerariu realizat de mine în amănunt.

După un “Da” plin de fericire…

Zâmbetul de pe fața sa îi mișcă gura până la urechi când citește cele 5 obiective turistice pe care le-am pus pe lista priorităților în planul bine pus la punct.

1. Catedrala Sagrada Familia

Principalul obiectiv turistic pe care l-am pus pe lista este și cel mai dorit să fie vizitat de toți turiștii. Citeam undeva că Antonio Gaudi, autorul acestei minunății, a descris-o ca fiind o „lucrare care este în mâinile lui Dumnezeu și voința poporului”.

Sursă foto: christiantour.ro

2. Arcul de Triumf de la intrarea principală în Parcul Ciutadella

După vreo lună de relație am făcut noi un pact că o să încercăm în viața asta să ajungem să trecem peste tot unde există Arc de Triumf, deci al doilea obiectiv din Barcelona clar va fi acesta.

3. Parcul Guell

Este supranumit și Parcul de turtă dulce care pare descris pe internet ca fiind un loc scos din cărțile de povești, fiind foarte colorat. Din poze mie îmi amintește de Valea Zânelor cu ale ei Castele de Lut.

4. Mănăstirea Montserrat

Se află sub vârful unui munte și serpetinele care te duc la mănăstire fac să ai o experiență plină de adrenalină. Este recomandată vizitarea mănăstirii și datorită panoramei deosebite care se spune că ți-ar tăia răsuflarea.

5. La Rambla

Se spune că dacă vrei să simți vibrația orașului, atunci trebuie să ajungi la La Rambla. Aici vei găsi și mâncare, dar mai ales băutură specifică spaniolilor și cu siguranță va fi o experiență autentică.

După ce planul e stabilit și visele frumos aranjate, sper doar ca rândurile de mai sus să mi se adeverească cât de curând și să duc la capăt organizarea, pentru că omul de lângă mine merită tot ce e mai frumos și mai bun de pe pământ. El e cel mai minunat soț, cel mai dedicat tată și cel mai bun prieten.

Peisaj din Spania – arhivă personală

*Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018

Please follow and like us: